Współpraca

Chcąc zapewnić Państwu wysoki komfort pracy, jak i wysoką jakość obsługi proponujemy następujące rozwiązania przy współpracy z naszą firmą.

W ramach współpracy oferujemy Państwu:

- komfort pracy polecając najlepsze produkty

- profesjonalną obsługę, doradztwo oraz opiekę przedstawiciela handlowego, który zawsze jest do Państwa dyspozycji

- bezpłatne dostawy nielimitowane logistycznie i realizowane pod wskazany adres wraz z rozładunkiem już w ciągu 24 h

- różnorodne formy składania zamówień: telefon, fax, e-mail oraz bezpośrednio u przedstawiciela handlowego

- zakupy poprzez platformę internetową zapewniającą m.in. możliwość budżetowania-katalog artykułów biurowych zawierający ok. 3000 pozycji asortymentu

Firma AMAD przykłada dużą uwagę do kwestii polityki prywatności.

1.Podejmując współpracę z firmą AMAD , będą Państwo poproszeni o udostępnienie niektórych danych osobowych potrzebnych do rozpoczęcia współpracy lub zarejestrowania konta użytkownika w sklepie internetowym

2.Dane, o których udostępnienie zostaną Państwo poproszeni to: KRS lub wpis do ewidencji, NIP, Regon, imię, nazwisko, , adres, telefon, e-mail.

3.Udostępnione nam informacje są chronione.

4.Firma AMAD nie przetwarza, ani nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom gospodarczym lub osobom trzecim.

5.Przekazane nam dane wykorzystywane są wyłącznie w celach kontaktowych oraz na potrzeby realizacji zamówienia.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości dotyczących polityki prywatności, prosimy o kontakt.


Rozpoczęcie współpracy.

W celu rozpoczęcia współpracy proszę dostarczyć kopie dokumentów:

? NIP

? REGON

? Wpis do ewidencji/KRS

Pierwsze dostawy realizowane są z formą płatności gotówka lub przedpłata inne formy dopuszcza się wyłącznie za zgodą zarządu.


Odroczony termin płatności.

Firmy istniejące na rynku ponad rok mogą otrzymać kredyt kupiecki i dokonywać odroczonej płatności.
Standardowym terminem płatności jest 14 dni, istnieje możliwość wydłużenia terminu na uzasadniony wniosek klienta. Za przekroczenie ustalonych terminów naliczamy karne odsetki.



Koszty transportu.

Na terenie Warszawy dostawy odbywają się naszym transportem. Nasz pracownik ma obowiązek wnieść towar we wskazane miejsce biura zamawiającego
Przesyłki na terytorium Polski realizowane są poprzez firmę spedycyjną i są ubezpieczone.
Koszt wysyłki zamówienia należy każdorazowo ustalić z biurem handlowym.


Reklamacje i zwroty.

Rozpatrywane są jedynie zgłoszenia zgodne z procedurami: druk zgłoszenia reklamacji należy wysłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


 

Dane kontaktowe:

Amad sp z o.o.
05-092 Łomianki
ul. Łąkowa 31

tel./fax 22 751 51 03

22 751 13 51

biuro@amad.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright ? 2011. Design by GlobalVision.pl